Facebook Business Manager –käyttöön

Facebook Business Manager

Facebook Business Managerin käyttöönotto 1. Facebook Business Managerin käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. Mene ensin sivulle https://business.facebook.com/ Valitse yläkulmasta luo linkki. 2. Lisää yrityksesi tiedot ja valitse Seuraava. Toiselta sivulta löytyy vielä lisää yrityksen tietojen syöttämistä, jonka jälkeen valitse Lähetä. 3. Seuraavaksi sinun täytyy vahvistaa tiedot sähköpostiisi tulleella vahvistuslinkillä. 4. Seuraavaksi sinulle avautuu Business Managerin […]

Laajempaa yhteistyötä – Asiakastarina

Puijon Diabetesyhdistys

Laajempaa yhteistyötä – asiakastarina Teemme monipuolisesti yhteistyötä erilaisten tahojen kanssa, kuten yritysten, yhdistysten, seurakuntien ja yksityistenkin kanssa. Suppeimmillaan asiakas toivoo vain käyntikorttisivun tai pohjan, johon voi itse rakentaa kotisivunsa. Laajemmassa yhteistyössä hoidamme kaikki asiakkaan puolesta sivuston päivityksen kera. Yksi esimerkki laajemmasta yhteistyöstä on Puijon Diabetesyhdistyksen kanssa tekemämme sopimus. Yhdistys halusi parantaa viestintäänsä ja keskusteluiden jälkeen […]

Lisää asiakkaita mainonnalla

Verkkomainontaa

Lisää asiakkaita mainonnalla! Uudet kotisivut tehtynä, kaikki pitäisi olla kohdallaan, mutta asiakkaat eivät vain löydä sivuille. Googlen hakutulosten kärkipaikoille vaaditaan yleensä vähintään vuoden vanhat kotisivut. Tästä voit lukea lisää blogistani. Ensimmäiselle hakusivulle pääsemiseen on kuitenkin yksi oikotie ja se on maksulliset mainokset. ”Suomen klikkaushinnat ovat n. 0,1 – 1,5€” Googlen hakutuloksissa näkyy ensimmäisinä hakutuloksina aina […]

Katsotko sivujasi kännykällä?

Responsiivinen

Katsotko sivujasi kännykällä? Kotisivuja tehdään tietokoneilla. Kotisivujen valmistuessa katsotaan näyttävätkö sivut sellaisilta kuin niiden haluttiin näyttävän. Ja tämä tehdään myös yleensä tietokoneella. Välillä kotisivuille käydään lisäämässä tekstiä ja kuvia tai muuten vain päivitetään olemassa olevia tietoja. Tämäkin tehdään yleensä tietokoneella! Mutta mitä sivuilla käyvä asiakas tekee? Vanhemmat sivustot voivat olla vielä siinä tilassa, että ne […]

Näkyykö sivustosi hakukoneissa?

Hakukoneoptimointi

Näkyykö sivustosi hakukoneissa? Kotisivujen näkyminen hakukoneissa ei tapahdu itsekseen. Googlettaminen on kuitenkin yleisin tapa etsiä tietoa yrityksestä eli valtaosa käyttää juuri Googlen hakukonetta hakuihinsa. Googlen tuloksissa näkyy ns. luontaisia hakutuloksia ja niiden lisäksi myös maksettuja mainoksia ja mahdollisesti myös paikallisia hakutuloksia kartalla. Yleisesti hakutuloksissa täytyisi päästä ensimmäisten tulosten joukkoon, jotta hakija klikkaa itsensä kotisivuillesi. Vuonna 2013 […]

Miten kotisivujen tilaaminen ja toteutus tapahtuu käytännössä?

kotisivut

Miten kotisivujen tilaaminen ja toteutus tapahtuu käytännössä? ASIAKKAAN NÄKÖISET KOTISIVUT Kotisivujen suunnittelu alkaa aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden kuulemisella. Yhdessä asiakkaan kanssa keskustelemme siitä, minkälaisen sivuston asiakas tarvitsee. Mahdollisuuksia on todella paljon ja lopputulokseen vaikuttaa yrityksen/yhdistyksen tms. toimiala ja koko. Missä asiakkaat ovat ja halutaanko myydä jotain vai tuoda vain sivuston kautta omaa asiaa esille. […]